Ce parere aveti despre scoala din Romania?

miercuri, 4 mai 2011

Usor, usor, ajungem peste tot!

Suntem extrem de entuziasmate de tot ceea ce facem in cadrul acestei campanii de promovare, traim momente minunate, cunoastem oameni deosebiti, experimentam senzatii noi si ne intarim prietenia!

Dorinta noastra este sa ajungem la cat mai multi elevi si profesori din judetul Neamt, motiv pentru care tratam aceasta campanie cu o deosebita seriozitate si cu foarte multa pasiune!

Azi, elevii si profesorii de la Scoala NR.8 ne-au primit cu bratele deschise, dar si cu suc si prajituri :) !

*Dragos Toma, sustinator al Galei Premiilor in Educatie, ne-a facilitat accesul la aceasta scoala.... 

 *unde am mers cu flori personalizate :)  



*si pentru ca eram asteptati de atatea suflete curioase, am inceput imediat prezentarea...

        



*Iar apoi i-am invitat si la concurs!... 
*Iar la final, am avut parte de feedback: "Copacelul feedback" 







*Dupa care a urmat sprintul spre autogara, pentru ca Anca sa prinda autobuzul spre casa:)

!Cam asta am facut noi azi! Am promovat, am cunoscut oameni noi, ne-am imbogatit spiritual si ne-am bucurat de viata! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu