Ce parere aveti despre scoala din Romania?

sâmbătă, 7 mai 2011

Mini-stand in oras!

Va mai amintiti de planul nostru de activitati? Noi da! Il urmarim si il actualizam zi de zi! Si tocmai din "planul nostru minune", am mai bifat inca o activitate: mini stand in oras!

Iata cum a inceput totul:

*Ne-am gandit sa lansam in orasul Roman, intr-un mod creativ, Gala Premiilor in Educatie:) 



 *asa ca ne-am ocupat cu grija de toate: baloane, pliante si alte materiale, toate pentru standul nostru de prezentare!




*si brusc suntem asaltate de zeci de copilasi care vor baloane:)


....candva se vor inscrie si ei la Gala Premiilor in Educatie! :)

 *Important e ca au aflat cu totii despre Gala Premiilor in Educatie, de la mic..... la mare:)


....si la si mai mare:)

 *Doamna citea cu mare interes pliantul nostru:)

*le-am oferit trecatorilor si fluturasi, caci doar e primavara!

*Dupa o ora petrecuta in parcul central, a urmat o alta ora in care ne-am plimbat prin oras:


 *Doamna profesoara Radu Cristina, sustinatorul nostru Nr.1, ne-a vizitat sa vada cum merg lucrurile:)







*Si nu se putea sa nu ne lasam amprenta si asupra standului "Super Bingo" :)



Va place ce am facut noi azi? Noua ne-a placut la nebunie! :)

Un comentariu: