Ce parere aveti despre scoala din Romania?

sâmbătă, 14 mai 2011

In vizita la Gradinita!

Vineri, 13 Mai, am fost in vizita la Gradinita cu program prelungit Nr. 1 din orasul nostru:)

Doamnele educatoare de acolo ne-au primit cu mare drag iar copilasii au fost incantati ca le-am adus baloane!



*Dupa plimbarea prin oras, incarcate de baloane, am ajuns la destinatie:)


*Iar acolo am intrat la o prima clasa, la doamna educatoare Toma Dorica. Dupa ce le-am imparti baloane piticilor, am discutat cu doamna despre posibilitatea inscrierii la Gala.







Iata cat de mult s-au bucurat copiii pentru baloanele primite!


*Mai apoi, am mers si la alte grupe pentru a discuta si cu alte doamne educatoare:)
 

   
 



*Si la final am lasat un Poster al Galei si la afisier:)
!!! A fost o experienta minunata!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu