Ce parere aveti despre scoala din Romania?

duminică, 15 mai 2011

Interviul Saptamanii (5)

Hey:)

Va mai amintiti ca duminica e ziua interviurilor speciale? De aceasta data v-am pregatit un interviu mai inedit cu Csilla Balint, cea care a obtinut mentiune speciala la Gala Premiilor in Educatie 2010:)

De la ea veti afla multe detalii pretioase ce speram ca va vor fi de folos!

Enjoy!

*Cum ai ajuns sa te inscrii la Gala?
Circula informatia pe internet si auzeam si la radio ca cei de la Fundatia DP sustin educatia prin Gala Premiilor. Acest lucru mi-a starnit interesul si am cautat sa aflu mai multe lucruri despre eveniment. Nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut ca se pot inscrie tineri liceeni pentru categoria Elevul Anului. Am indraznit sa completez si eu formularul iar astfel, m-am inscris in competitie. Doream sa descopar si alti tineri care impartasesc pasiuni precum scoala, voluntariatul si activitatile extrascolare, iar Gala Premiilor in Educatie cred ca a fost alegerea potrivita pentru aceasta dorinta a mea :)

*Ai folosit o anumita "tactica" de completare a formularului?
Nu cred ca as putea spune ca am folosit o anumita "tactica". Cuvantul cheie pentru completare formularului a fost sinceritate. De asemenea ordinea clara si detaliata a evenimentelor/activitatilor pe care le-am organizat sau la care am luat parte a fost foarte importanta
.
*Ce inseamna pentru tine premiul obtinut?
Acest premiu reprezinta pentru mine un motiv in plus ca trebuie sa fi optimist si sa ai ambitie in tot ceea ce faci. Imi demonstreaza ca , daca vreau cu adevarat, pot sa extrag o sumedenie de lucruri pozitive, chiar si din educatia romaneasca. De asemenea imi intareste convingerile conform carora activitatile extrascolare, volunatriatele precum si toate celelalte activitati facute din pasiune aduc mari beneficii atat asupra noastra, cat si a celor din jurul nostru prin puterea exemplului.
*In ce ai investit banii primiti ca premiu?
Banii pe care i-am primit ca premiu sunt investitie pentru studiile mele de facultate. Cu alte cuvinte, as putea spune ca acest premiu reprezinta "fundamentul" studiilor mele de viitor.

*Cum a fost influientata viata ta, de aceasta distinctie?
Datorita acestui premiu, as putea spune ca am cunoscut foarte multi oameni  care incearca sa imbunatateasca educatia romanesca si chiar reusesc. Este foarte important sa ajungi intr-un mediu in care tema principala o constituie "Cum sa imbunatatim lucrurile, nu doar pentru noi, dar si pentru alti mii de elevi". Iar pentru mine, faptul ca reusesc si eu sa pun umarul la aceasta munca, este modul prin care mi-a fost influentata viata de aceasta distinctie.

*Un mesaj de promovare a Galei! Convinge-i pe tinerii care au valoare, sa se inscrie:)
 Daca esti un elev implicat in activitati scolare, voluntariate sau iti dedici timp pasiunii tale, investesti in viitorul tau! Apreciez acest lucru si tin sa te felicit! De asemenea, doresc sa iti spun ca si Fundatia Dinu Patriciu apreciaza valoarea ta prin intermediul Galei Premiilor in Educatie. Inscrie-te si nu cred ca iti va parea rau:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu