Ce parere aveti despre scoala din Romania?

joi, 12 mai 2011

Joi, 12 Mai 2011

In sfarsit blogul nostru functioneaza asa cum trebuie! Si pentru ca postarea de joi pur si simplu ne-a fost stearsa, trebuie sa o refacem!

Dupa cum va spuneam, joi am fost la clasa a X-a F din Colegiul National Roman-Voda, pentru a le prezenta Gala Premiilor in Educatie!


*si ne-a dus la ei cu pliante, baloane, afise si muuuulta bucurie!


*pentru a mari suspansul si a-i incita sa descopere siguri, sa caute, sa fie curiosi; i-am invitat sa ne viziteze pentru cateva secunde blogul:)






*dupa care le-am spus cum sta treaba cu acest eveniment!
*si se pare ca am reusit sa le captam atentia prin interviul cu Csilla Balint(Mentiun speciala, Elevul Anului 2010)



*si pentru a mai colora putin situatia, la final le-am oferit baloane personalizate cu Gala.
*Pentru tot sprijinul acordat, ii multumim din nou doamnei profesor Radu Cristina!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu