Ce parere aveti despre scoala din Romania?

joi, 5 mai 2011

O noua prezentare: la clasa a IX-a B!

Ne-am trezit dis de dimineata si am mers la scoala, unde de la 8.00 la 9.00, am fost alaturi de cei de la clasa a IX-a B pentru a le povesti despre Gala Premiilor in Educatie!

Pentru acest lucru trebuie sa ii multumim doamnei profesoare Radu Cristina, cea care ne sprijina in aceasta campanie de promovare si ne faciliteaza accesul la diferite clase!


P.S: Anca avea test la psihologie!

Iar acum, sa va povestim ce am facut:

*mai intai i-am invitat sa completeze un formular de feedback initial...

  

  iar rezultatele acestui formular le-am si interpretat:

 **Ati auzit despre Gala Premiilor in Educatie: DA-10 persoane   NU- 14 persoane

        
**Ati avut pana acum ocazia sa colaborati cu Fundatia Dinu Patriciu: DA-3 persoane  NU-11 persoane  NU, dar imi doresc- 10 persoane

          
**Sunteti interesati sa va inscrieri la un eveniment care sa va rasplateasca eforturile la invatatura? Nu prea-3 persoane    Da, poate-12 persoane   Sigur ca da- 9persoane


*Dupa ce am aruncat o privire scurta peste aceste chestionare, pentru a intelege carui tip de grup ne adresam, am inceput prezentarea, care s-a desfasurat mai mult ca o conversatie intre prieteni 



*si zeci de ochi ne urmareau cu un interes deosebit.....                                                                             
*pentru ca la final sa urmeze sectiunea de "discutii private"- si ne-am simtit extraordinar cand am vazut ca ne pun intrebari, ne cer sfaturi si ne dau idei! 

*Practic, cele 50 de minute pe care le-am avut la dispozitie au fugit imediat!
*Totusi, ne-am rezervat timp si pentru un chestionar de feedback final, caci Anca lucrase intens la ele :)



*Chestionare pe care desigur ca le-am si interpretat! 

**Ati aflat informatii utile despre Gala Premiilor in Educatie 2011? Relativ utile-5persoane    
Nu-0 persoane   Da, foarte utile-19 persoane

**Cum a fost prezentarea? Foarte Buna-15 persoane,  Buna-9 persoane, Mai putin buna- 0 persoane

**Considerati ca un astfel de eveniment ajuta educatia din Romania? DA- 21 persoane,  
NU-3 persoane

***Va veti inscrie la Gala Premiilor in Educatie? DA-10 persoane,   NU- 5 persoane, Poate- 9persoane

Iar ca o ultima precizare, media notelor obtinute de noi astazi este 9,58

Va multumim mult! 

Un comentariu:

  1. Mult succes! Si felictari pentru tot ce ati facut pana acum!

    Nistor Bogdan

    RăspundețiȘtergere