Ce parere aveti despre scoala din Romania?

luni, 9 mai 2011

CNRV, Educatie, Europa:)

Acestea au fost principalele cuvinte ale zilei de astazi:)

CNRV, pentru ca activitatea s-a desfasurat in Colegiul National Roman-Voda...

*Educatie deoarece am adoptat o metoda non-formala de educatie cu privire la cultura Europeana si pentru ca am promovat Gala Premiilor in Educatie!....


*Pliante cu "stampila" noastra originala :)








*Si Europa, intrucat Azi, 9 Mai sarbatorim Ziua Europei!

Tocmai de aceea, evenimentul de azi a presupus o prezentare generala a ceea ce inseamna Europa, un concurs de cultura europeana, o prezentare "Cum sa cunosti Europa Gratis"(tinuta de Eliza Chirila) si prezentarea Galei Premiilor in Educatie (de catre echipa "AER pentru educatie")

*Pentru ca ne-am numarat printre organizatorii acestor manifestari, sigla noastra s-a regasit si pe diplomele oferite participantilor la concurs:)




*Si tuturor le-am oferit materiale promotionale de la Euro Desk (cu care am luat personal legatura),materiale informative privind Gala:) si mini ecusoane:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu