Ce parere aveti despre scoala din Romania?

vineri, 20 mai 2011

Premii pentru toti:)

Am pasit cu incredere in aceasta competitie si nu regretam nicio secunda sacrificata pentru AGIL! Suntem mandre de ceea ce am realizat pana acum si ne-am propus sa nu ne oprim aici. Vom mai face cateva activitati in zilele ce urmeaza, intrucat noi credem cu tarie ca educatia devine mai puternica atunci cand e premiata!

Si ca sa punem punct “campaniei oficiale” de promovare, azi a avut loc festivitatea de premiere la concursul “Educatia poate schimba Romania”. Le multumim celor care s-au inscris si care au venit si la premiere si le uram tuturor succes.

De asemenea, mii de multumiri si domnului profesor de desen- Andone Claudiu si doamnei profesoare de Limba Romana- Romano Gabriela, pentru sprijinul oferit in acest concurs!

Iata clasamentul:
FOTO

1.Lapusneanu Diana
2.Buhlea Andrei
3.Alexandra Bacaoanu
Mentiuni: Antoci Teodora, Melut Larisa, Bacaoanu Crenguta

ESEU:
1.Antoci Teodora
2.Dragos Toma
3.Slabinschi Diana
Mentiune: Dumitrut Alina

*Dupa ce le-am prezentat Gala Premiilor in Educatie, am anuntat rezultatele:

 
 
 
 
 





*Iar pe ultima suta de metri am primit si feedback:)



 
Multumim sponsorilor si Colegiului National Roman- Voda!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu