Ce parere aveti despre scoala din Romania?

joi, 19 mai 2011

Baloane, soare, zambete, PROMOVARE:)

Hey:)

Ziua de azi a fost foarte plina pentru noi! Dis de dimineata, Eliza si Raluca si-au sustinut atestatul la Limba Engleza, examen pe care l-au promovat cu 10 si respectiv 9.50:)

Mai apoi, am mers in centrul orasului, unde am discutat cu tinerii despre Gala Premiilor in Educatie, le-am oferit baloane personalizate si pliante si ne-am lasat amprenta pe asfalt:)

Iata povestea zilei de azi, exprimata in pixeli....

*Mai intai la liceu si apoi in oras sa promovam Gala:)



  
 
 
 


Dupa ce am oferit pliante si baloane si dupa ce am facut desenul nostru original, am oferit si stickere cu Gala Premiilor in Educatie:)

In concluzie, a fost o zi superba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu