Ce parere aveti despre scoala din Romania?

luni, 11 aprilie 2011

Prima zi din campania de promovare e aproape de final:)

Cu putin timp in urma, aflam entuziasmate ca am pasit in etapa finala a competitie AGIL. Aveam inca din timp un plan de campanie bine conturat si am inceput sa il imbunatatim de indata ce am aflat ca am fost selectate.

Astfel, prima zi de campanie, Luni- 11 Aprilie, a fost dedicata lansarii si promovarii blogului nostru. Acum, pe final de zi, ne declaram multumite de ceea ce am realizat azi!

Le multumim mult celor care au raspuns pozitiv apelului nostru si au vizitat blogul echipei "AER pentru Educatie". Dorinta noastra e ca acest blog sa ii ajute pe toti cei ce intentioneaza sa se inscrie la Gala, dar sa fie si un loc care sa sprijine si sa promoveze modelele educationale de succes din Romania!

Ne revedem maine, cu vesti noi si activitati interesante!

O seara buna tuturor!

Un comentariu: