Ce parere aveti despre scoala din Romania?

miercuri, 13 aprilie 2011

Activitățile zilei de Miercuri:)

Entuziasmul și creativitate ne sunt mereu alături, așă că încercăm să le oferim celor din comunitatea nemțeană o campanie de promovare a Galei Premiilor in Educație, pe măsura așteptărilor. Am definit foarte bine pașii ce îi avem de urmat și acum îi punem în mișcare.

Să vă arătam ce am mai făcut azi:

*Afișele noastre au luat cu asalt C. N. Roman- Vodă... *am ales să le afișăm în locuri cheie, unde ajung toți elevii. De exemplu: cabinetele de informatică!


* și am făcut lobby în rândul profesorilor....

 ....doamna profesoară era nedumerită inițial, dar apoi a înțeles despre ce e vorba și a fost încântată!

*dar am făcut lobby și în rândul elevilor....

Acestea fiind spuse, ne-am decis să avem o campanie de promovare *de la persoană la persoană*, întrucât o considerăm mult mai eficientă. Vom aborda și metoda prezentărilor de grup, dar alegem să ne axăm pe tehnica *generăm schimbare, persoană cu persoană*!

Ne citim/vedem mâine, cu vești noi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu