Ce parere aveti despre scoala din Romania?

vineri, 29 aprilie 2011

Prezentari la Grup Scolar "Vasile Sav" !

Astazi, Grupul Scolar Vasile sav si-a deschis larg portile, pentru a primi mesagerii Galei Premiilor in Educatie!

Eliza, Raluca si Diana au promovat la 4 clase- aIX-a, a X-a, a XI-a si a XII-a, evenimentul organizat de Fundatia Dinu Patriciu. Iata cum a fost:

*La intrebarea "Cine a auzit despre Gala Premiilor in Educatie", nimeni nu ridica mana...



*Asa ca ne incepem povestea si le spunem elevilor si profesorilor despre posibilitatea de a se inscrie la Gala....


*Pentru ca la 3 dintre clase nu am avut videoproiector, ne-am folosit creativitatea....






*Iar acolo unde am avut parte de videoproiector, ne-am folosit din plin de prezentarea in Power Point:)





*Mai apoi, le-am oferit pliante si mini-flyere, invitandu-i sa ne viziteze blogul!




*Iar celor de la clasa a XI-a le-am pregatit si un mic concurs: "Stii si castigi"- cel ce a raspuns corect la intrebarea adresata de Raluca, a primit in dar un Cub Creativ cu imagini din orasul Roman



*Cat despre final, acest a fost dedicat feedback-ului. Iata ce ne-au spus elevii si profesorii despre prezentarea noastra si despre Gala:

1. Metoda de feedback folosind coli A3 si markere
2.Metoda de feedback folosind sticky notes :) 




3.Metoda cartonaselor rosii- elevii au primit cartonase albe si rosii- daca nu le-a placut prezentare, trebuiau sa ne ofere un cartonas rosu pe care sa ne scrie ceea ce nu le-a placut; daca prezentarea a avut succes, ne ofereau un cartonas alb cu gandurile lor! 

Si iata rezultatul: 



...Plicul vesel (cartonase albe), e plin iar cel trist(cartonase rosii) e gol
 
!Va multumim pentru ca ne-ati primit cu atata caldura in liceul vostru! Ne-am simtit extraordinar si vom mai reveni! Mult succes! 

Un comentariu:

  1. Defapt acel concurs "Stii si castigi" a fost la clasa a X-a nu a XI-a :D

    RăspundețiȘtergere