Ce parere aveti despre scoala din Romania?

miercuri, 27 aprilie 2011

Prezentare la clasa a X-a A!

Astazi, de la 9.00 la 10.00, am avut placerea de a prezenta Gala Premiilor in Educatie la clasa a X-a A a Colegiului National Roman- Voda; iata povestea prezentarii noastre:

*Am inceput cu " Minutele creativitatii"- elevii s-au impartit in 5 grupe si au primit sarcina de a ne arata ce inseamna pentru ei "Educatie puternica" si cum facem Educatia din Romania mai puternica....




*Dupa care ne-au prezentat rezultatele....  



* Si pentru ca majoritatea au spus ca Educatia devine mai puternica prin investitii.....                                                                    
* Le-am spus ca Fundatia Dinu Patriciu tocmai asta face: Investeste in Educatie..si asa a inceput prezentarea Galei...




 *dupa care i-am invitat sa ne viziteze blogul.....


 *le-am oferit pliante privind criteriile de eligibilitate.....


 *Iar la final, am primit si feedback :)








* Le multumim tare mult!

Un comentariu:

  1. Eliza felicitari pentru activitatile care le faceti!!! e fain ca elevii de la noi simt si vad nevoia de a schimba multe in educatia romaneasca.Aveti un inceput super fain si prin tineri ca voi cu initiativa putem face o Romania altfel.

    RăspundețiȘtergere